Technikai megjegyzés: Ha az oldalon található hanganyagokat az adott napon egy adott időintervallumban már túlságosan sokan hallgatták meg, az egyes hanganyagok nem indulnak el, tehát csak később, vagy a következő napon lehet őket lejátszani. Aki mégis kíváncsi az egyes felvételekre, a kiadvány egész hanganyagát le tudja tölteni a főoldalról.

Bódai-Soós Judit: reggel



éjszakám
hajnalba tűnő
hallgatását az ébredés
riadt reménytelensége
ricsajra váltja
s a békén duruzsló szívmotort
vadul meghajtva
rémült zakatolást komponál
az álom zárt világa
marokban szétmorzsolt levél
amint a valóság
jeges kezével bőrömhöz ér
én nem akartam ezt
nem akartam az ébredést
visszafordulnék
de nincs visszaút
beomlott
s most szakadék tátong előttem
ugranék
de nem tudom
hogy a végtelenbe vetve önmagam
éjem nem lenne-e örök időkre
színtelen
álomtalan 




A szerzőről 


A Bódai-Soós Judit felvett, írói nevem, „ősnevem”, melyet nagyapáim vezetéknevéből alkottam. 2008 óta ezen a néven publikálom írásaimat.
Szekszárdon születtem 1974-ben, és Tolna megyében, Bogyiszlón nőttem föl. Szegeden, a JATE matematika tanár szakán diplomáztam, 2000 óta pedig Budapesten élek.
Az írás életem alapvető része, számomra lételem, örömét szinte a beszéddel, járással együtt ismertem meg. Nyilvánosság elé mégis csak 2007-ben léptem meséimmel, verseimmel, novelláimmal.
Irodalmi pályázatokon elért néhány jelentősebb sikerem:
- 2007-ben Ügyészek lapja novellapályázat (második hely)
- 2008-ban Pataky Művelődési Otthon meseíró pályázat (első hely), illetve Reneszánsz Emlékév meseíró pályázat (első hely).
- 2009-ben Tollal.hu portál pályázata (novella kategória - első hely) és a Dunánál 2009 című verspályázat (harmadik hely)
Számos versem, novellám, mesém jelent meg nyomtatásban különböző hazai, vagy határon túli folyóiratokban (Agria, IPM, Ügyészek lapja, Avana Arcképcsarnok, Nyírségi Gondolat, KisLant, Szilaj Csikó, Sikoly /Szerbia/, Napút, illetve a dévai székhelyű Corvin Kiadó különböző kiadványai)
Szerepelnek írásaim válogatáskötetekben, antológiákban, mesekönyvekben is.
Önálló kötetek: Visszafelé szaladó fák (ifjúsági regény), Kőbányai Mese-kifestő (kifestő füzet), Az elvarázsolt diákok (kifestő füzet).
Saját weboldalamon (www.juditti.hu) ízelítő található verseimből, novelláimból, elbeszéléseimből, meséimből, s emellett vezetek itt egy irodalmi pályázatfigyelőt, hogy ezzel segítsem az amatőr író- és költőtársak pályakezdését.